!!!Kopíruj jen se zdrojem!!!

Nekopírujte mi to, co píšu!!!

___________________________________________________________________

3.Den

25. července 2009 v 14:16 | Maybel |  Krkonoše
13. července

PONDĚLÍ-Paramen Labe+Labský důl

( 17,5 km )

Dnes jsem se vyspala poměrně dobře. Snídala sem to samý co včera. Na tůru jsme vyjeli v 10:00. Autem jsme jeli hoďku do Špindlova mlýna a tam jsme nasedli na čtyř sedačkovou lanovku. Pomalu, ale jistě jsme vystoupali (zase) vysoko do hor. zdálky se na nás culila Sněžka, který jsem měla už plný zuby a z který mě dosud bolely nohy. ( Ani nevím jestli já dobyla Sněžku nebo ona dobyla mě ). K žádnýmu překvapení jsme šli opět do velkýho kopce a naopak k překvapení se objevil schod. (1. zákon schválnosti) Ještě že tam byl jen jeden. ale celou cestu jsme museli překračovat vykopaný stoky na cestě, který to vynahradily. Došli jsme na Šmídovu vyhlídku. Z tý sme viděli (jak jinak) v dálce Sněžku. Pak jsme se vydali dál do kopce. Před náma se vynořila Labská bouda a sní i skály. Po dalším kopci jsme byli u 1. cíle-Pramene Labe. nic moc na podívanou tam nebylo. Alejak mamka říká. ,, Bejt v Krkonoších a nebejt na prameni labe je ostuda." Hmm. Vydali jsme se zpátky k Labský boudě a klesali dolů do Labské rokle. Šlapaly jsme po kamenech na kterých jsem si oddělala druhý kotník (levý) a pravý byl ještě horší. Ale byla to nádhera. Procházelijsme okolo skal, potůčků a dorazily do 2. cíle- k Pančavskýmu vodopádu. Viděli jsme ho zezhora. Jeto největší vodopád v ČR. No...vypadal na to. Skály okolo byly opravdu zajmavý. V životě sem neviděla nic podobnýho. Cesta se klikatila prudce dolů po kamenech a všude bylo plno dalších vodopádů. Prošli sme celej důl. doporučuju se tam někdy kouknout. Ikdyž je to hodně dlouhý, stojí to za to. Po minimálně 4 km jsme vyšli na asvaltovou cestu a šli podél řeky Labe. Měla už větší proud a pořádnou sílu. Asvaltová cesta byla (jak pro mě tak i pro mamku) nekonečná a při každým dopadu mě táhly svaly holení. O chodidlech ani nemluvím. Po hoďce na asvaltoví cestě se začalo objevovat podezřelí místo.Jasně! Parkoviště!!! Zastavili jsme se u občerstvení a dali si něco k pití a jídlu. Byla sem ráda že si sednu. Další hodinu trvalo než sme dorazili do Úpy. V 18.05 jsme byli v penzionu a za hoďku byla večeře. Polívka byla nudlová a k tomu bramborová kaše a uzený. Taky dobrý. Na pokoji už bylo konečně docela teplíčko. Na zejtřek se těšim!

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.