!!!Kopíruj jen se zdrojem!!!

Nekopírujte mi to, co píšu!!!

___________________________________________________________________

1. Den

25. července 2009 v 14:15 | Maybel |  Krkonoše

! V článkách nehledejte pls chyby je jich tam dost ( o prázdninách mi to nemyslí) !

11. července

SOBOTA-Příjezd

Dosud sme jezdily na Šumavu (5x po sedmi dnech a 1x na jeden den). Letos však ne. Šumavu sme vyměnily za Krkonoše.

Na všechny lezla cestovní horečka. jen já jí měla už 3 dny. Vstávala sem v 7 h. Věci byly částečně zabalený, jen jsme zabalili zbytky hygieny, co sme ráno ještě potřebovali. Vyrazili sme přibližně v 8:15. V plánu bylo, že pojedeme asi 4h, s přestávkama 5(4 přestávky po 15 min.). Nakonec sme stavili jen 2x. Cesta mi ubíhala rychle, protože jsem byla celou dobu napojená na sluchátka a poslouchala hudbu. Za pár hodin jsme začalistoupat do výšky a začínali se nám zjevovat Krkonoše. Pomalu sme se blížily do Horní Malý Úpy, kde na nás čekal penzion Panorama. Řeknu vám je to strašnej pocit když jedete po silnici, kterou utiskují dva kopce, který mi připadali kolmí a když víte, že půjdete na něco podobnýho (horšího). Dorazili sme k penzionu v 13:05. Bylo to celkem asi 250km. Penzion byl menšího typu. Chtěli sme vejít...ale bylo zamčeno. Divili sme se a hledali jinejvchod. Nic. Ze dveří vyšel pán a tak sme se ho optali. Nejdřív asi nevěděl o co go, ale pak se omluvil a poprosil, jestli by sme se nemohly projít, že před chvilkou odjeli jiní a že musí uklidit. No tak sme se šli projít po Úpě. Utahovali sme si že teprv začalibílit a umívat okna. okna však opravdu myli. Za nějakou dobu sme vešlido penzionu. Nic moc. Všechno bylo ňáký malý a byla tam tma a zima. Pokoj nebyl větší než můj dětský pokoj (a jak se dalo očekávat, málem sme tam zmrzli). Koupelna byla dole(každý pokoj měl svojí naštěstí). koukla sem se z okna a...hrklo ve mě! Výhled na sněžku. Bylo to horší mež na fotce. NE! Bylo to děsný. Když mi taťka ukazoval kudy pudem nezmohla sem se jedinýho slova. Strmej kopec a strašně dlouhý. Tomu sem se však nemohla vyhnout. Nechala sem Sněžku Sněžkoua začala se ubytovávat. Úložnýho prostoru tam moc nebilo. Se ségrou začala hádka o postel. manželskou postel měli rodiče a mi palandu. Obě sme chtěli bejt nahoře, páč dole si nikdo nemohl ani sednout. Když sem si tam sedla měla sem tam místa po ramena. Nakonec sem prohrála. Televize byla jenom ve společenský místnosti. Rodiče se šli projít a já si četla. Přijela další rodina z Prahy takže sme tam nebyli sami. Večeře byla v 7h. Byla polívka- s vývarem a pak nejspíš čína s hranolkama. Moc mi to chutnalo a začalo se mi v penzionu líbit . Skoro sem se až přejedla, ale protože mi utáhly rovnátka a jeden drát mě tlačil do tváře (tudíž až do krve) tak sem s tim moc nemohla jíst a ani za den sem toho oc nesnědla (jedla sem tak 3x denně). Ze ségrou sme se šli projít (dalo by se to tak říct). vyšli sme na kopec (poměrně strmej) a šli dál po cestě Pomezního Hřebenu. Šli sme pořád dál, otevírali se nám krásný výhledy. Nevšimli sme si, že je 20:45 až nám zavolali rodiče a mi to otočili. Protože jsme šli svyžným krokema ušli jsme pořádnej kus. Na pokoj sme došli ve 21:15. Táta se koukal do mapy kde sm ešli a zjistil že sme šli Polskem. Nám se zdálo že snad deme až do Polska, protože ta cesta neměla konce. jenže sme tam šli bez pasu. Ale copak sme to měli vědět? Když tam nebyla cedule! No a pak sme hráli karty (mě se nedařilo) a pak pomalu spát. Já se moc nevyspala jenom podřimovala a vstávala v pět.
PS: V noci se ségra nahoře strašně vrtěla. A já si omlátila hlavu o palandu.
PSS: V penzionu jsou dva psi. Bernský Salašnický pes - Lukas a Čivava - Amálka která je na výstavách už i šampionka.

P.S.: Na fotky si budete muset počkat, než se daj do kupy a stáhnou do počítače. Články jsou psaný v krkonoších a tak jsem je přepsala, tak jak byli. A tak se nedivte. Je to psaný jako by v ten den.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.